Tisdagstema

"Jag tittar mycket på väggar just nu (målar och ska tapetsera) så då blev jag naturligtvis nyfiken på hur era väggar ser ut. Har ni nån vägg ni tycker är fin? Eller ful? Eller har ni sett nån vägg någon annanstans som var värd att dokumenteras?"

Riktigt spännande tycker jag! Här kommer mitt bidrag, men gå gärna in på Tisdagstema och kolla in de andras fina tankar och idéer!

Jag har samlat alla kort på våra underbara barn på väggen längs trappen. En riktig familjevägg!



Foto: Johanna Alvemo

Kommentarer
Postat av: Lairama

åh vad härligt med en massa foton samlade på ett ställe.

Jag förstår att du uppskattar din fina vägg.

2009-12-08 @ 12:00:49
URL: http://lairama.wordpress.com
Postat av: Pialotta

Det här det gillar jag.. ett blickfång både uppför o nerför:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0