29 dagar kvar till jul

Idag på lunchen satt jag och mina arbetskamrater och skämtade om shoppingen i en närliggande lite mindre ort. Ha ha... ja man kan ju alltid shoppa på Willy´s! Systembolaget finns ju också! Och Apoteket! Ungefär så lät det. Men till slut kom vi fram till att Apoteket har den godaste senapen av alla. Därför blev jag ännu mer full i skratt när jag nyss läste att min absoluta favoritkock Leila Lindholm i samarbete med just Apoteket tagit fram sex stycken härliga julrecept baserade på deras julprodukter. Receptbroschyren "En godare jul med Leila" kan man ladda ner på Apotekets hemsida. Bara av att titta på bilderna känner jag julens alla dofter! Vad sägs om Supergod chokladkolapaj med kardemumma...





Foto: från Apotekets receptbroschyr "En godare jul med Leila" 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det låter som jul, och smakar nog jul också.

2009-11-26 @ 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0