Höstvandring

I dagens höstrusk traskade jag och barnen på vandring tillsammans med resten av skolan. På grund av allt regn, kyla och blåst kunde det ha blivit en riktig flopp. Men alla barnen kom fullt munderade i regnkläder och smaskig fika i ryggsäcken. Eftersom jag hade varit så smart (hm.. där var jag lite ironisk) och packat all fika i min ryggsäck var Alicia tvungen att gå den långa rundan på 8km med storebror och hans klasskompisar. Gissa om hon var stolt efteråt! När alla gått hela vandringen bjöds det på grillade hamburgare med bröd. En härlig dag!

Jag har hunnit göra ett riktigt fynd idag också På CityGross av alla ställen, en fruktskål som passar perfekt i mitt kök för endast 89.95:-.



Foto: Johanna Alvemo


Självklart måste jag dela med mig av mitt bästa köp någonsin! Den har förenklat livet avsevärt för min familj. Efter mycket letande hittade jag den äntligen på Nybloms. En whiteboardtavla med en kolumn för varje familjemedlem och dag. Hur bra som helst!


 

 
Foto: Johanna Alvemo 


Kommentarer
Postat av: erica

snyggt och billigt, kan det bli bättre?? :) jag jobbar i helgen, det gör du med va? så då syns vi kanske...förresten, jag testade att fylla i 58 frågor, men det var lite läskigt när det kom till: hur gammal är du om 5 år.. :( kram

2009-11-06 @ 14:02:34
Postat av: caroline

Hej hej! tack för fina ord! kul att du läser min blogg... ser att du fyndat en fin korg, jag har en exakt likan men jag har dock betalat ´nästan det dubbla! inte ok tycker jag man undrar ju var City gross ligger? ha en härlig helg kram c

2009-11-07 @ 21:00:31
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Har något liknande fast svart. Jag tror att frukten mår bra i en luftig skål. Min kostade också runt 80:-. Men köpte den inte på Citygross.

2009-11-08 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0