R.O.O.M

Vi renoverade badrummet i vårt nyköpta hus för fem år sedan. Det var mycket att göra på huset så vi var tvungna att slå våra ekonomiska huvuden ihop. Valen föll på ett klassiskt, enkelt vitt kakel, vanligt badkar och inredning från IKEA. I samma veva tog vi några semesterdagar i Stockholm och mitt önskemål var att få åka till inredningsbutiken R.O.O.M som jag hade läst om i ett av alla mina inredningsmagasin. Väl därinne bland all lyx bestämde vi oss för att köpa en toarulle-hållare och krokar. För om vårt hus någon gång skulle hamna i ett av inredningsmagasinen skulle det iallafall stå att dessa var från R.O.O.M. Den känslan jag hade när jag gick ut därifrån med min lilla papperskasse kommer jag aldrig att glömma! Det är med stor sorg i hjärtat som jag läser att inredningsbutiken R.O.O.M har gått i konkurs.




Foto: Johanna Alvemo

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vad trist. Hade ingen aning om att R.O.O.M gått i konkurs. Konstigt, det var ganska mycket folk där dom gånger jag varit inne. Snygga prylar tyckte jag att dom hade i alla fall.

2009-11-10 @ 22:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0