Snart min

Idag på lunchen kände jag att jag behövde lite luftombyte så varför inte gå lite i affärerna runt omkring det stora blå huset. För 4 år sedan fanns det ingenting. Nu finns allt! Jag menar verkligen allt! Så jag trampade iväg till den underbara affären "Mairo" och varje gång jag är därinne går jag fram till hyllan med termosar från "Stelton". Tittar på den, tar i handtaget, lossas hälla lite... vill ha! Nu är det så att jag som nybliven clubmedlem har 25% rabatt. Har dock en sambo som tycker att termosen vi har duger. En grön termos från år 1990 eller en alldeles underbar blänkande från Stelton? Kan tilläggas att den gröna skulle duga för mig också bara den hade hållit kaffet varmt.




 




Foto: stelton.com

 


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det är en alldeles underbar och bra termos. Passa på när du har rabatt. Det är ett fint fynd. Kramar Gunilla

2009-11-02 @ 09:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0