En kväll i vårens tecken

Igår kväll var jag och åtta kompisar från jobbet på medborgarskolans kurs i blomsterarrangemang. Vi träffades på Café Dream för fika och mys för att sedan utrustade med skålar, vaser, krukor och stor förväntan åka vidare till butiken Gröna fingrar där kursen skulle hållas. För att sammanfatta kvällen: vi var som elva barn som släpptes lösa i en godisaffär! Pärlhyacinter, narcisser, pärlor, succulenter, stenar, hjärtan... kreativiteten flödade! Här är några av våra härliga arrangemang:



Foto: Johanna Alvemo

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Underbara krukor att titta på, man blir påmind om att det kommer en vår även om jag tvivlar när jag tittar ut på den yrsnö vi har idag. Kram till dig.

2010-02-10 @ 12:47:37
Postat av: erica

åhhh vad roligt. säg till mig nästa gång så följer jag gärna med :) kram

2010-02-15 @ 16:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0