Fyndat och syndat

Nu börjar det äntligen att närma sig butiksöppning. Idag var jag på Posten och registrerade mig som kund. Känns lite overkligt att jag snart har en alldeles egen liten webbutik... Jag och min sambo (som tack och lov är systemvetare!) har jobbat med den sedan i somras så det ska bli jättespännande att någon annan ska få se den! Här är några ting som jag har räddat och som förtjänar ytterligare en chans...

  



Foton: Johanna Alvemo


Men jag har inte bara fyndat idag - jag har syndat också! En underbart god chokladkaka på mitt absoluta favoritcafé Kläckeberga Lantcafé tillsammans med min älskade sambo. Har Ni inte varit där tycker jag absolut att Ni ska göra ett besök. Det är öppet onsdag 12-20, fredag 12-16 och lördag/söndag 11-16.




Foton: Johanna Alvemo 


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det ska bli spännande när du öppnar din butik. Vad beträffar fiket, så tänkte jag åka dit på fredag. Jag har varit där 2 gånger, håller med, mysigt.

2010-01-14 @ 16:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0