Vardagslyx

Ute snöar det - igen. Trodde jag skulle kunna leta vårtecken idag på min promenad... Barnen är i skolan och eftersom jag jobbar i helgen är jag ledig. Känns nästan som om jag skolkar, för det hör inte till vanligheterna att jag är hemma själv. Har rensat lite här och där, fått iväg ett par måstemail, tagit ner vår vackra men ack så juliga krans från ytterdörren, dammsugit, gjort övningarna för min axel som jag borde gjort många gånger och eftersom jag ska på återbesök snart är det nog dags att börja och nu ska jag sätta mig och pyssla med mitt än så länge hemliga projekt till min lilla webbutik. Ska fika lite först bara...


 


Foto: Johanna Alvemo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0