Boktips

Visst är det härligt att hämta posten när man vet att det antagligen har kommit något spännande i lådan. Kanske tidningen du prenumererar på eller ett paket med något du beställt. Jag tycker att det är synd att vi inte skickar brev längre. När jag var liten samlade jag på brevpapper. Gärna såna som doftade gott. Undrar jag om det ens går att få tag på brevpapper nuförtiden? 

Idag var det en sådan dag - för i förra veckan beställde jag Loppisfynd av Karin Lindroos. En underbart härlig bok med massor av inspiration! Den finfina inslagningen och det söta bokmärket förhöjde fyndkänslan ännu mer! En perfekt julklapp som du kan beställa här.



Foto: Johanna Alvemo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0