Tisdagstema - sött

"Vi återupplivar ett gammalt tema igen. Det är tre år sedan vi senast fotograferade på temat sött. Sött som socker? Sött som ett husdjur? Sött som… ja vadå? Fram med kamerorna och visa!!"

Jag älskar sötsaker! Jag har två otroligt söta barn! Jag har en sambo som är söt! Eller ja... det kanske inte är ett ord som jag använder när jag ska beskriva honom utseendemässigt men han gör ofta söta saker. Då menar jag inte sötsaker utan kanske skriver en söt liten lapp eller bakar scones på söndagsmorgonen för att han vet att jag tycker om det! Men idag har jag inga sötsaker, barn eller sambo hemma. Däremot är jag hundvakt till en väldigt söt liten hund så han får idag representera veckans tisdagstema.


Foto: Johanna Alvemo


Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Bra tolkning! Det finns mycket som är sött...

Ha en fortsatt bra tisdag.

Kramen.

2010-10-05 @ 13:45:37
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Maria

Gullig! :)

2010-10-05 @ 17:02:39
URL: http://www.13september.se
Postat av: Pialotta

Sötnosen på bild.. de är så himla gossiga de hundarna.. fint foto:)

Postat av: gunilla

Jack hälsar att han är stolt över att få vara söt på din blogg.

2010-10-09 @ 18:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0