Tillbaka

Till min stora glädje och förvåning börjar min blogglust komma tillbaka! När jag startade bloggen för snart ett år sedan hade jag så höga ambitioner att det till slut blev ytterligare ett krav i tillvaron. Nu har jag bestämt mig för att vara mindre ambitiös och mer kravlös.

Mycket har hänt sedan sist, allra mest har det nog hänt med min mage. Jag har svårt att förstå att det bara är sex veckor och tre dagar kvar tills vår lilla bebis kommer. Men vad jag ska njuta av den här tiden! Ingen städning, inget släpande av tunga matkassar, inget fönsterputsande, frukosten serverad... bara göra det som känns bra (och roligt!). Plötsligt är det ok att ligga i sängen och läsa en bok halva dagen och är jag sugen på Geisha-choklad så kommer det flygande. En arbetskamrat till mig kallar detta för "gravidkortet". En hel kortlek med gravidkort! Ja visst vore det gott med klyftpotatis till middag idag... 

Fredric tog lite bilder på mig och magen idag (visst ser jag bekväm ut på bild...).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0