Vårt tak

Lite tyst på bloggen ett tag. Får jag erkänna. Fotbollsmatcher, butiken, tvättning i nya fina fräscha tvättstugan och lite annat har fått prio ett just nu.

Idag kom snickarna åter till vårt hus. Denna gång med släpet fullt av byggställningar och takpapp. Oavsett om det duggregnar eller ösregnar kommer vi hädanefter alltid att ha det torrt om fötterna. Känns bra! Nästa steg i renoveringen kommer att bli en utbyggnad i form av glasveranda i den här hörnan. Vi saknar nuförtiden ett sovrum så hör och häpna... glasverandan blir mitt och Fredrics sovrum! 

 



Idag igår var mamma, jag och Liten på en mysig utflykt till ett mysigt ställe men det skriver jag om imorgon. Godnatt!


Foto: Johanna - finafynd.com

 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Tänk vad det kommer göra gott. Ett rum till, va bra då får jag ett eget när jag kommer. ha ha

2011-04-13 @ 16:01:36
Postat av: Sega pappan

Tyvärr Farmor! Eftersom vi är en mer i familjen får du fortfarande sova i köket :)

/Sega Pappan

2011-04-14 @ 08:01:42
URL: http://www.coolapappor.se/segapappan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0