Utflyktstips

Om Ni inte varit i Gårdby Café och Lanthandel tidigare måste Ni absolut göra ett besök. En liten myshörna belägen på östra sidan av Öland. Tre överraskningar i en - lanthandel, café och inredningsbutik. Mamma och jag njöt i fulla drag av goda smörgåsar, brownies och gott kaffe. Liten njöt extra mycket av sin gröt i den härliga atmosfären.



Jag blir alltid helt förvirrad när jag är i den här typen av inredningsbutik. Allt är så fint att jag inte vet vad jag ska välja. Oftast slutar det med att jag bara köper en liten liten sak men går därifrån med massor av idéer och inser att jag har en hel del i skåp och lådor som jag kan använda. Som den här kransen till exempel. Jag har två likadana i jullådan på vinden men den kan jag ju hänga upp nu i någon mörkare vrå. Energisnåla dioder är det också. Det kommer att bli fint! Den lilla lilla saken blev en skylt till gästtoalettdörren. Det är så många dörrar och ingen ser var toaletten är. Ändring på det!   

 



Foto: Johanna - finafynd.com
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0