Besök av påskharen

Oj oj oj!!! Mycket choklad har det blivit de senaste dagarna. Men vad är det man brukar säga... choklad gör en glad! Fast det kan ju bli lite fööör mycket av det goda. Nästa vecka, då minsann... Hm, har jag sagt det förrut?!

När jag var på Åhlens nu i veckan hittade jag alldeles underbara påskägg till flickorna! Det bästa är att de funkar att ha framme året runt. Det gillar jag! Två funktioner i en. Alla tre äggen (inte för att jag vill lägga in könsroller i val av påskägg men Adam fick en annan variant) fylldes med en gossig påskhare och lite smaskigt godis.
 


Av Fredric fick jag favoritchokladen och en bok som jag genast tänker börja läsa. Kolla bokens titel. En baktanke där kanske?! 

 


Jag hittade en somrig vaxduk på Åhlens också. Den murriga svarta började kännas riktigt trist. Nu vill jag ha in ljus och härliga färger i vårt hem!

Påsken kommer att fortsätta med  fotbollscup på planerna här bredvid, auktion och ännu mer choklad... 


Foto: Johanna - finafynd.com

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0