Leverans

 




Stolt kan jag härmed meddela att igår skickades min första lite större leverans med hantverk från Peru. Paketet är till storleken litet men det är stort för mig personligen. Tänk att lilla jag har ett eget företag med egna kunder, leverantörer, debit och kredit. Jag väntar mig små katter och skölpaddor. Sköldpaddorna finns redan i butiken. I den lilla lådan finns även ringar i harts. Svarta med vita mönster. Åhh... de är så fina! Allt är handgjort, inget maskintillverkat. Ingen är den andra lik. Bilder från tillverkningen i Peru kommer att komma senare framöver.

Om Ni vill veta mer om vad som händer i butiken och med finafynd.com kan Ni anmäla Er till mitt nyhetsbrev här.   

    


Världskartan har jag lånat från Vikipedia och bilden på sköldpaddorna har jag tagit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0