Johannas godnattstund

Egentligen borde jag gå och lägga mig. Klockan är alldeles för mycket. Jag har precis packat ett par beställningar som ska skickas imorgon. Jag har svårt att förstå. Mitt företag finns verkligen. Inte bara i mitt huvud som idéer. Utan verkligen i verkligheten. Fortfarande finns många idéer kvar i mitt huvud. Det är bara tiden som bromsar dem en aning. Men jag är på väg... 

Jag vill tacka Er för alla fina ord och allt beröm! Jag blir alldeles varm i hjärtat av glädje och stolthet. Snälla fortsätt tala om vad Ni tycker. Är det något Ni saknar i min butik? Vad är bra och vad kan bli bättre? Det är på det sättet jag kan utvecklas och min dröm bli verklighet. 

Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0