I love friday

Snart vankas det tacos och fredagsmys vid "Let´s dance". Adam sa häromdagen att fredagen är bästa dagen på hela veckan. När hela familjen är tillsammans och helgen står framför oss.
 


Det bästa med att vara föräldraledig är att jag är hemma varje fredag. Jag kan gå på föräldrafika. Jag kan vara med på idrottsskolan. Jag kan ta barnen till simskolan i sommar. Jag kan... Självklart kan jag ta ledigt från jobbet, som alla andra. Fast jag gör det kanske inte alltid. Vad jag menar är att just nu kan jag vara med på precis allt och det känns så himla bra!

I helgen ska vi köpa tvättmaskin, torktumlare, spegel och blandare. Puh! Många är (k)valen och besluten som ska fattas när man renoverar. För att alla ska mäkta med ska vi köpa extra gott lördagsgodis när vi är färdiga. 

Ha en riktigt fin helg!

Foto: Johanna Alvemo - Tips: det behöver ju inte vara en bild i ramen jämt. Här har jag ramat in Alicias fina pärlpyssel.  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0