Rutor på nätet

För en tid sedan upptäckte jag Tradera. Himmelriket för någon som älskar att gå på auktion! Vad sägs om två söta klädpaket till Isabella för ungefär femtiolappen styck, jeans till Adam, vintageklänning till Alicia, nya hängslen till min pappa för endast elva kronor... men mitt allra bästa fynd har hittills varit arton stycken mormorsrutor för tre kronor! Ska jag vara helt ärlig kändes det för billigt. Jag vet hur lång tid det tar att virka bara en mormorsruta. När jag har virkat en baksida och sytt ihop rutorna kommer det att bli en fin kudde att lägga på vår säng.  

För första gången har jag tänkt sälja på Tradera också så om Ni är på jakt efter mammakläder finns de på tradera nu. Jag har även lagt ut några fina klädesplagg som brorsan haft. Intresserade? Klicka här så kommer Ni dit direkt.

Foto: Johanna Alvemo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0