Ledigt!


Helg i dagarna fem! Det är lyx! För på något sätt känns det bara så himla bra när resten av familjen också är hemma. Inte så konstigt kanske. Illa vore det annars... Även om vi har det bra om dagarna, jag och Liten, så är det skönt med ett par händer och en famn till. Och inte att förglömma den ovärderliga syskonunderhållningen. Det är helt underbart att se hur Liten bara skiner upp när de stora finns i närheten.

Helgen bjuder nu äntligen på fönsterputsning. Låter väl lagom roligt men sååå sköönt det ska bli att kunna se ut! Jag hoppas hinna med en annan liten grej också. Jag och mina projekt... Ibland blir jag så trött på mig själv. Jag kan verkligen inte ta det lugnt. Får jag en idé så bara måste jag genomföra den nu med en gång och idéerna är många ska ni veta.

Lovely weekend!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0