Jordgubbspremiär

Jag är en mamma som är föräldraledig från mitt vanliga jobb. Mitt liv kretsar just nu kring barnen och min lilla butik som jag pysslar med när tid finns. Så för tillfället får Ni stå ut med att det blir mycket barn och butik här på bloggen. Jag kan helt enkelt inte låta bli att visa upp mina stoltheter! Liten får stå ut med att vara här var och varannan dag. Självklart är jag precis lika stolt över mina andra härliga barn. Men de har liksom fått ett "eget" liv med den integritet som det innebär.

Idag Igår var det premiär för jordgubbsmössan på Litens söta lilla huvud. Fast jag kanske ska tillägga att hon inte brukar ha den på sig inomhus. Hon hade den på sig när vi var ute men det blev inga fina bilder så hon fick mannekänga lite när vi kom hem.
 


Foto: Johanna Alvemo


Kommentarer
Postat av: gunilla

Gud så söt hon är. Kram på er.

2011-03-29 @ 14:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0