Mello

Helgen är här! Redan! Imorgon åker familjen Alvemo-Johansson till Stockholm. Barnens julklapp ska nämligen upplevas - genrepet av Melodifestivalen. Vi gjorde samma resa förra året och det var så lyckat! Den här gången ska farmor komma med. Liten ska ha barnvakt för första gången. Känns lite pirrigt. Hon är såklart i trygga händer. Det är bara det att jag är van vid att hon är där jag är. Är hon inte det känns det som om jag glömt något. Men någon gång ska ju vara första gången. 

Erkänner! Jag är en mello-nörd. Jag tycker det är jättekul! Vi, jag och Alicia, jublade när vår favorit gick vidare för då får vi höra (och se!!!) honom nu på lördag. Här är han:

  




Ha en riktigt fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0