Jag jag jag...

Jag har länge tänkt lägga ut en bild på mig själv här på bloggen och i butiken. En profilbild. En bild som jag skulle vilja inge förtroende och tillförlitlighet. Tänkte jag mig. Fredric och jag gick nu ikväll igenom alla bilder på mig. Jösses! Säger jag bara. Hur ser man ut? På bild. Eller ser jag verkligen ut så i verkligheten. Hm... nä det måste vara dåliga vinklar bara.

Här är några bilder som jag känner att jag kan dela med mig av utan att skämmas så värst (andra arkiveras längst in i burkens inre för all tid och evighet!).


På sälsafari utanför Bergkvara i Kalmarsund. Skepp ohoj!





Partypinglan Johanna! 

 



Solblekt.




Jag och Adam på höstutflykt med nybakade kanelbullar. Ett minne för livet.




Jättegravid för ungefär ett år sedan. Till och med läpparna poffade upp!



Kommentarer
Postat av: svägerskan

Fina bilder! Jag gillar den solblekta bäst!

2011-11-22 @ 07:12:30
Postat av: Johanna

Inte mina supertrendiga läppar då ;)

2011-11-26 @ 00:40:18
URL: http://finafynd.blogg.se/
Postat av: gunilla

Jättefina bilder allihop



Kram gunilla

2011-11-30 @ 17:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0