Vitt vitt vitt

Dagarna bara rusar iväg. Fortare än vanligt tycker jag. Bloggen hamnar just nu lite i skymundan. Likaså min lilla butik. Men jag är snart tillbaka på banan igen. Jag har massor med idéer och en del finfina saker som ni snart får se. Det bara kliar i fingrarna. Men men. Just nu vill jag bara få ordning på torpet. Jag målar och målar hela kvällarna. Pardörren, den andra dörren, lister, dörrkarmar, fönster... och inte nog med det. Såklart vill jag nu piffa till inredningen något. Måla soffbordet och skänken som teven står på. Och är det inte lite tomt i hörnan? Jo, minsann. Om jag skulle skaffa mig ett linneskåp att ställa där. Ett linneskåp som också ska målas. Ja, det gör jag!

Ha en riktigt fin helg!

     



Foto: Johanna - finafynd.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0