Hej! Jag heter Johanna och...

jag är husknarkare. Jag är beroende av hemnet och blocket. Trots att vi har vårt drömhus, ett gult sekelskifteshus med snickarglädje och tre tusen kvadratmeter trädgård, kan jag inte låta bli. Det kliar i fingrarna, svetten pärlar sig i pannan och pulsen stegrar till flera hundra slag i minuten. Bara en gång till. Sedan aldrig mer. Sista gången. Någonsin.

Men tänk om häststället jag drömt om är till salu nu.


 


Eller huset vid havet.



 



Eller sekelskifteslägenheten mitt inne i stan. Kakelugnar med guldluckor och stuckaturer. 



 


Eller vårt mest praktiska liv, radhuset hundrafemtio meter från barnens skola (nu ser inte de radhusen ut exakt så här, kanske något mindre härliga).




 

Eller hotellkomplexet som vi har råd med.



 

Eller huset i Toscana som vi alltid drömt om. Där vi ska erbjuda bed and breakfast och ljuvlig italiensk mat blandat med det svenska köket.



 


Eller skånelängan mitt på Österlen.


 
Jag lovar det var sista gången. Jag lovar...


Bilder lånade från hemnet.se 


Kommentarer
Postat av: "Kinna"

Vilken tur att det inte kostar nåt att drömma.

2012-02-29 @ 09:30:11
Postat av: Andreas

Underbara bilder



Kul blogg



Gillar du fynda?



Kolla in på www.frifrakt.nu nästa gång du ska handla på nätet, vi hjälper dig spara pengar :)

2012-03-02 @ 12:37:18
URL: http://www.frifrakt.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0