Tidningar och kakor med hög hatt

Jag har ett bra tips. Kanske är det ingen nyhet för er. Men det är så bra så jag skriver om det iallafall. Som ni redan vet är jag ett stort fan av biblioteket. Jag och barnen är ofta där och lånar böcker, filmer, cd-skivor... och tidningar.




Behöver du spara in på något (till exempel om du är föräldraledig och gått ner rejält i inkomst) är tidningsinköpen något man kan minska. Fast det kanske är just då tiden finns. Låna då på biblan vetja. Helt gratis! Visserligen får du inte låna det absolut senaste numret men numret innan dess är fortfarande aktuellt. Skitsmart. Tycker jag. 

I tisdags lånade jag några Drömhem och trädgård och Antik&Auktion och boken Hello cupcake av Leila Lindholm. Egentligen är jag inget fan av cupcakes. De är sällan goda. Bara snygga att fota. Nu kanske jag får ändra mig. Gamla hundar kan faktiskt lära sig att sitta.




Foto: Johanna - finafynd.com
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0