Nyheter i gårdsbutiken

 
 
 
 
 
 
 
 
 
I söndags besökte jag en dam som har sålt sitt hus och flyttat till en lägenhet. Plötsligt hade hon platsbekymmer. Där kom jag in i bilden. Hon hade så många vackra saker. Hade jag kunnat hade jag tagit med mig rubb och stubb hem. Efter några timmar av beslutsångest kom nöjd jag ut till bilen med händerna fulla. Det svåra blir nu att kunna skilja mig från mina inköp och bära ut dem i butiken. Det är lättare att tänka med hjärtat än med hjärnan. Här är några av mina nya fynd. Vad sägs om en underbart vacker sockerskål, ljusstakar i vitt och guld från Gefle, bricka från 1800-talet... 
 
Klockan 10-13 lördagen den 8:e december har jag öppet i gårdsbutiken igen. Hjärtligt välkomna! (Tips: samtidigt är det julmarknad i Bjursnäs, som ligger nästgårds).
 
Foto: Johanna Alvemo - finafynd.com  
      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0