Adventsstämning

När första ljuset brinner står julens dörr på glänt och alla är så glada att fira få advent...

Det är något alldeles speciellt med december! Tänk att det i nästan varje hem finns stjärnor och ljusstakar som lyser upp mörkret! December är en månad fylld av känslor. Min son berättade igår att han hade blivit fuktig i ögat när två flickor hade sjungit på samlingen. Mitt i all värme, ljus och lycka kan jag ändå känna mig sorgsen över alla som inte får uppleva detta. Jag skulle vilja kunna svinga mitt trollspö över världen och göra det möjligt. 





Foton: Johanna Alvemo


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Som vanligt tar du vackra och stämningsfulla bilder. Promenaden på kvällen med hunden är trevlig för då kan man uppleva andras advent och i skydd av mörkret få lite tips, spännande.

2009-12-03 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0