En lyckans dag

COOP Forum har tidigare sålt muggar med mönstret "Fallande löv" av Stig Lindberg. Då lyckades jag bara få tag på två stycken. Idag hade COOP medlemsdag och dagen till ära kunde man åter köpa dessa underbara muggar. Så imorse kl 8.00 vid öppningsdags stod min otroligt snälle sambo utanför porten och kom sedan ut därifrån med ytterligare två par. Nu i skrivandets stund börjar jag plötsligt tänka på "Kalles chokladfabrik". Det här är ju Kalles chokladfabrik in real life! Fredric som den skröplige farfadern och jag som den lille magre pojken med tindrande ögon... Muggen är den gyllene biljetten till en alldeles sagolik fikastund... 

Foto: Johanna Alvemo    

Kommentarer
Postat av: erica

vet du vilken snäll sambo du har!!!! kram :)

2009-12-12 @ 20:05:33
Postat av: caroline

vilka fina muggar! jag verkar inte vara så uppdate vad det gäller klubbdagar på coop? vet inte ens om Piteå har sådana nymodigheter.. god jul iallafall kram c

2009-12-13 @ 00:48:32
URL: http://tankaripite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0