Tisdagstema

"Alla har vi favoritplatser. Eller så har vi platser vi inte alls tycker om. Det finns vackra platser, skrämmande platser, roliga platser osv. Vilken plats vill ni visa upp?"

 Den här bilden hade jag egentligen inte tänkt visa er. Den är alldeles för äcklig. Det ser ju inte jätteäckligt ut även om det är slitet men när man kommer in på vår gästtoalett är det verkligen skitsnuskigt! Men eftersom veckans tisdagstema gällde skrämmande platser känns det ok att visa den. Fast den allra värsta platsen jag vet är Spökhuset på Liseberg. Uhhh... it gives me the creeps!!! Hade tyvärr inga bilder därifrån.

 Jag kan ju inte bara visa en snuskig plats i vårt hem. En av mina absoluta favoritplatser är under körsbärsträdet i vår fantastiska trädgård. Där brukar vi placera favoritutemöbeln och äta och dricka gott. Längtar...

Gå in på här och titta på fler härliga och ohärliga platser.  


Foton: Johanna Alvemo


Kommentarer
Postat av: Sirpa

Ja, det var verkligen kontraster på två platser ;-)

2011-01-25 @ 09:38:58
URL: http://www.susajt.se
Postat av: Karoleen

Det är ju kontrasterna som gör att man uppskattar de fantastiska platserna eller hur =)

2011-01-25 @ 10:14:46
URL: http://blogg.karoleen.se
Postat av: Pialotta

Jo den gästtoan ser inte så inbjudande ut.. samlar ni på tomma toarullar? ;) Då ser din tvåa mer inbjudande ut o gästvänlig:)

Postat av: SA

Mums!!

2011-01-25 @ 13:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0