Forever i min bod

Från och med häromdagen kan jag titulera mig återförsäljare av produkter från Forever. Det är stort! Visst har ni väl hört talas om Aloe vera?! Det är en subtropisk växt vars tjocka blad innehåller en gelé fullproppad med vitaminer, mineraler och andra näringsämnen. Aloe vera har använts i många olika kulturer i många, många år för husbehov. Den sägs ha en läkande effekt. Eftersom jag självklart måste veta vad jag pratar om ska jag nu smörja in mina vintertrötta hälar med Aloe Propolis creme, Adams myggbett med Aloe Vera Gelly, ta en hutt Aloe Vera Gel till frukost...

Jag kommer att sälja produkter från Forever i min bod i sommar, men om ni redan nu är intresserade, antingen om ni bara vill veta mer eller om ni redan vet vad ni vill ha, så är ni varmt välkomna att höra av er till mig på [email protected].



Foto: Johanna - finafynd.com


Kommentarer
Postat av: Bosse

Jag har druckit en hutt Aloe Vera varje morgon i

två år. Min mage mår mycket bättre, gjorde ett

uppehåll, men återgick snabbt till hutten. Den har

i varje fall gjort min mage och välbefinnande bara

gott.

2012-04-27 @ 16:34:51
Postat av: Johanna

Det låter toppen!

2012-05-02 @ 23:02:48
URL: http://finafynd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0