Glad Påsk!

Som sig bör på skärtorsdagen var jag och det här ljuvliga sällskapet på besök hos närmsta grannarna. Kanske är det att tigga godis men vad vore en påsk utan söta påskkärringar, kaniner och påskgubbar?! Och vilka fina påskkort de pysslat med i flera dagar. Jag blir alldeles tårögd av stolthet. Vilka fina barn... och de är mina!

Ha några riktigt fina dagar! Det är långhelg, solen skiner (förhoppningsvis, om inte snön kommer som de varnar för) och det är tillåtet att äta massor av godis på påsk. Njut av livet. Jag ska äta påsklunch hemma hos mamma och pappa, sätta upp staket och fixa i boden. Och äta godis. Glad Påsk!


Foto: Johanna - finafynd.com


Kommentarer
Postat av: Farmor

De är också mina barnbarn. Tur att jag kan se dem så

här. Synd att ni inte kom det är västsveriges största

loppis på arenan i Vänersborg. Jag ska inte dit.Kram.

2012-04-06 @ 10:50:36
Postat av: Emma

Va söta (nästan så man blev lite ledsen i ögat)!!

Men Du,vad mutade du Adam med?

Ja menar Jojo skulle ALDRIG gå med på att va påskkärring,nu mera,när hon va mindre kunde mormor "lura" henne att gå påskkärring på landet....!!

Ni verkat haft en fin påsk!

2012-04-10 @ 13:06:52
Postat av: Johanna

Oj, det hade varit något! Plötsligt bor du på "bästsidan" ;). Kram på dig Farmor!



Ja, visst är de söta Emma! Adam ville faktiskt väldigt gärna vara påskgubbe i år också men det var några hus han absolut inte ville gå till. Det här kanske var sista gången snyft. Hoppas du haft en fin påsk! Kram!

2012-04-13 @ 23:15:42
URL: http://finafynd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0