Sommarens projekt

Inför varje sommar börjar jag alltid att tänka: vad ska vi ha för projekt den här sommaren? Har man hus finns det alltid att göra. Så är det bara. Samtidigt är det superviktigt att bara ha det lugnt och skönt på semestern. Inga måsten. Bara ta dagen som den kommer. En svår balans med andra ord. Jag är typen som alltid har projekt på gång. Jag tycker inte om att ha saker påbörjade och som aldrig blir klara. När jag väl har börjat vill jag avsluta. Tidsoptimist är jag också. Jag vill så mycket. Efter åtta år som husägare inser jag nu att hinner man något av projekten så får man vara nöjd. En annan sak som spelar stor roll är också att har man tid så har man inte råd och har man inte tid så har man råd.

Det här skulle jag iallafall vilja fixa med i sommar (sambon får nog huvudvärk när han läser detta inlägg!):


 


Foto: Johanna - finafynd.com


Kommentarer
Postat av: Farmor

Det får jag ochså. Hade faktiskt hoppas på besök i sommar.

2012-03-14 @ 09:07:45
Postat av: Andreas

Bilderna får mig att tänka på landet :)



Gillar du fynda?



Besök www.frifrakt.nu



Vi uppdaterar dagligen med erbjudanden.

2012-03-14 @ 11:42:39
URL: http://www.frifrakt.nu
Postat av: Emma

Det är INTE bara stakars Fredik du ger huvudvärk....!!



Men Jag kan hjärna komma i sommar å hjälpa till.

Fredrik kan ju ta ungarna å åka å bada,så slipper han ju huvudvärken sas....!!



Eller så bjuder du in lite folk till hjälp som tack bjuder du på grillat på kvällen.

Sån´t projekt brukar va JÄTTE uppskattat,i från båda hållen.



Ja har va´tt på några så´na projekt undetr åren fy -fn varoligt de ha varit.

2012-03-14 @ 14:03:41
Postat av: Emma

Det är INTE bara stakars Fredik du ger huvudvärk....!!



Men Jag kan hjärna komma i sommar å hjälpa till.

Fredrik kan ju ta ungarna å åka å bada,så slipper han ju huvudvärken sas....!!



Eller så bjuder du in lite folk till hjälp som tack bjuder du på grillat på kvällen.

Sån´t projekt brukar va JÄTTE uppskattat,i från båda hållen.



Ja har va´tt på några så´na projekt undetr åren fy -fn varoligt de ha varit.

2012-03-14 @ 14:04:25
Postat av: Sambon

Vojne vojne... gnuggar tinningarna.

2012-03-14 @ 21:16:57
Postat av: Svägerskan

Tidsoptimist var ordet, sa Bull!

2012-03-15 @ 08:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0