Min helg

Hoppas ni har haft en riktigt fin helg. Det har jag haft. Igår medans Adam tränade fotboll och Alicia var på kalas gick jag och Liten en sväng på stan. Det händer inte ofta. Tyvärr. För det är mysigt att strosa omkring, ta en fika... Men det blir liksom inte av så ofta. Jag åker oftast till stora köpcentrat och avverkar alla ärrenden på en gång. Tråkigt men smidigt. Iallafall köpte jag extra smaskigt lördagsgodis och fina band till mina elefanter (bilder utlovas snart!). 

Joggingrunda nummer tre, beskärning av äppelträd, vårens tråkigaste rensning i rabatten runt lusthuset, muffinsbak, filmen I don´t know how she does it (rekommenderas varmt!) och lite annat har också hunnits med. Nu önskar jag att min kamera följt med mig under helgen men icke. Kommer alltid på det när det är försent. Något jag som bloggare kanske alltid borde tänka på. Får bättra mig där.

Däremot tog jag en härlig bild på busiga Bella hemma i köket.


Kan du se vad det är hon skakar?!


Foto: Johanna - finafynd.com  

Kommentarer
Postat av: Farmor

Nej det kan jag inte, hoppas snart jag får se detta lilla busfrö.

2012-03-19 @ 09:52:12
Postat av: mormor

Nej,det kan inte jag heller. Men vilken fin bild på liten. kram på er

2012-03-19 @ 13:42:35
Postat av: Svägerskan

Ett pastapaket?

2012-03-20 @ 06:05:41
Postat av: Johanna

Jaaa!!! Rätt!!! Det är ett pastapaket från Kungsörnen. Det var inte dåligt Svägerskan!

2012-03-20 @ 22:16:01
URL: http://finafynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0