Godmorgon!

Igår hände plötsligt det jag gått och väntat på. Och jag vet inte varför. Men plötsligt kände jag att nu, nu vill jag få ordning på webbshopen. Energin och lusten har inte funnits där. Så idag är Liten på dagis och jag har några timmar på mig att i lugn och ro få ner mina idéer på papper och skapa struktur. Nu har jag ju liiite erfarenhet som egenföretagare och vet vad som funkar och vad som funkar mindre bra. En förändring, en ganska stor förändring, är namnet. Det kommer att gå från finafynd.com till Johannas lilla butik. Känn på den. finafynd.com är ett jättebra namn på en webbshop men mindre bra på en gårdsbutik.
 
Gårdsbutiken kommer att vara stängd fram till vårkanten. Textilier och annat som kan ta skada av kyla och fukt är inplockat i det stora skåpet inne i huset. Så det ekar tomt det ute. 
 
 
 
 
Nu ska jag låta kreativiteten flöda för en stund. Ha en fin dag!
 
Foto: Johanna Alvemo - finafynd.com
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0