Tisdagstema

"Det är dags att visa upp alla de där bilderna som är helt eller delvis ur fokus. Vare sig de är misstag eller om de är tagna så med flit. Gräv i era bildgömmor eller ta fram kameran!"

Oftast raderar man ju de dåliga bilderna så jag fick verkligen gräva i mina gömmor. Det hade varit kul om jag hade en bild på någon som gör något helt annat än vad den ska. Till exempel högvakten på slottet som skalar en banan eller en bowlingspelare som petar näsan...

I början av det här året var jag och min familj i England. Först några dagar i Bournemouth och sedan några dagar i London. Under den här tiden har väl vi aldrig varit så sjuka. Det här var vad jag såg av London, förrutom hotellet då, under en skakig busstur på kvällen genom en smutsig ruta med två sovande barn och en trött sambo bredvid mig och själv hade jag körtelfeber...

Gå gärna in och titta på alla andras ofokuserade bilder här. Du får garanterat ett gott skratt!






Foto: Johanna Alvemo


Kommentarer
Postat av: carina

Fy attan vilken besvikelse det måste ha varit.

Men i dagens tema är den helt outstanding!

2009-12-15 @ 11:41:58
URL: http://sinneskatten.blogspot.com/
Postat av: Pialotta

Ingen trevlig upplevelse för dig, men du fick till ett perfekt foto för oss andra i kedjan:-)

Postat av: Maria

Körtelfeber är inte roligt...

En läcker bild av Big Ben blev det i alla fall.

2009-12-15 @ 15:36:43
URL: http://minaordminabilder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0