Tjejkväll

Min tanke med bloggen var från början att jag skulle skriva minst en gång om dagen och nu har jag redan misslyckats med det! Igår hann jag bara inte. Men ursäkten är, håll i er, "Ladies night" i Karlskrona. Jag säger bara: oj oj oj! Martin Stenmarck! Såå snygg! Lite fjortisvarning där... och förlåt mig Fredric! Kändes lite konstigt med bara tjejer överallt och vilket kaos det blir. Trängsel på toaletten, klampande på mina nya skor, knuffande i garderobskön... Men vilken superkväll det var! Tack tjejer!




Foto: http://www.bellastenmarck.blogspot.com/ Jag glömde typiskt nog kameran hemma.

 


Kommentarer
Postat av: Magda

Tacj själv! Det var super duper kul!!

2009-11-11 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0