This Is It

Vilken film! Vilket engagemang! Vilken styrka! Om ni inte har sett filmen om Michael Jacksons repetioner inför koncerterna i London, se den! Jag satt stundtals med tårar i ögonen. Han trodde stenhårt på sig själv, sin idé och sina visioner. Han vågade satsa och det är bara då man kan bli "King of Pop".

Jag beundrar honom också för hans arbete om en bättre planet. Vi kan inte bara sitta och tänka att det sköter regeringen. Nej, vi måste alla göra något och det nu! Vi kan inte bara se på när världen runt omkring oss bara faller samman. Som ni kanske märker är det här frågor som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Jag tänker ofta på att jag borde göra något mer meningsfullt med min tillvaro. Självklart består mitt liv av mycket jag är stolt över! Jag menar att det känns så otroligt ytligt att på heltid sälja onödiga inredningsartiklar. Samtidigt är ju inredning mitt stora intresse. Vad är det som räknas i slutänden? Tror inte det är en snygg bordslampa...

Det finns fortfarande en chans men vi måste göra det nu. This Is It! 


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilken film! Vilken man! Vilket budskap! Man blir rörd till tårar. Har sett filmen. Se den, den berör alla.

2009-11-02 @ 10:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0