TisdagsTema

Veckorna går undan och idag är det dags för tisdagstema igen. Det är riktigt spännande att kika efter vad det är för tema. Känns lite som att öppna ett paket Dagens tema är accessoarer. Vad använder ni för tillbehör? Det var faktiskt svårt. En accessoar kan ju vara allt från en barnvagn till en tatuering. Det är en fråga om värdering. För mig är en accessoar en förstärkning av mig själv. Därför har jag tagit ett foto av mina absoluta favoritsmycken. Voila... 
 


Foto: Johanna Alvemo


Kommentarer
Postat av: Anni

Är det förvaringspåsar som hänger till vänster? Köpta eller hemsydda? Snyggt med dem i olika tyger så där!

2009-11-18 @ 07:26:54
URL: http://vardagsnjutning.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Det man är riktigt rädd om eller tycker särskilt mycket om är ju inte så dumt i påsar. Örhängen är jätteviktiga för mig utan dom känner jag mig naken, sen älskar jag ringar.

2009-11-18 @ 09:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0