finafynd.com?

Ja, vad är det? Jo, det är min lilla bebis som bara väntar på att sprida sina vingar och flyga ut i den stora vida världen, world wide web! finafynd.com är min webbutik där jag kommer att sälja fina fynd. Den 1:a december kommer jag att slå upp portarna.

Det känns verkligen jättekul att starta den här bloggen! Jag kommer att skriva om min dröm att vara egenföretagare, mitt stora intresse inredning, min härliga familj och allt annat som händer i min värld. Det är helt enkelt min egna ego-sida.

Dagen har i princip bara bestått av jobb i det stora blå huset men ska alldeles snart avslutas i soffan med favoritchokladen framför favoritprogrammet "True blood". Mmm... Téet har jag köpt på Ölands Örtagård som ligger i Stora Frö på Öland. Perfekt mot förkylning



Foto: Johanna Alvemo

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Vad spännande. Hoppas allt är bra med er! Kram,kram

2009-10-29 @ 09:37:07
Postat av: Gunilla

Hej! Jag har redan slagit upp portarna för något nytt i tillvaron. En Jack har kommit in i idyllen, en papillon. Han är också ett fint fynd. Vi håller som bäst på att bekanta oss med varandra. Fina fynd tror jag alla tycker om. Lycka till!

2009-10-29 @ 10:01:39
Postat av: erica

vad roligt johanna, jag ser fram emot att titta in här :) jag har en vilande blogg, där tänkte jag lägga upp bilder och beskrivningar på allt piff jag hittar på här hemma så att andra kan få ideér :) vi kanske kan byta lite idéer då :) kram & lycka till!

2009-10-29 @ 10:42:58
Postat av: Hanna

Hej! Gud va kul att äntligen få se sidan! Är kanonfin, hoppas du skriver mer snart! :-)

2009-10-29 @ 11:07:31
Postat av: Sega pappan

Lycka till... Jag gillar Gunillas kommentar. Det finns många olika sorters fina fynd.

2009-10-29 @ 11:26:23
URL: http://segapappan.blogg.se/
Postat av: Lena

Å va roligt att du kommit igång med detta! Superbra affärsidé. Kram å lycka till!!

2009-10-30 @ 08:56:33
Postat av: Johanna

Tack för alla fina kommentarer! Ja, vardagen består av många fina fynd. Erica: vad spännande! Den ser jag verkligen fram emot att läsa:) Kramar på Er alla!

2009-10-30 @ 20:51:02
Postat av: Stefan

Hejsan, vilken trevlig blogg och det är med stor spänning som jag ser fram emot att besöka finafynd.com. Här ska shoppas!!!!

2009-11-01 @ 22:17:08
URL: http://www.greenconduct.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0