Mellan Jul och Nyår

Dagarna går fort som bara den! Plötsligt är julen över. Neeej säger nu många! Jooo säger jag! Med nyår börjar allt på nytt. Ut med det gamla och in med det nya. Ut med tomtarna och in med tulpanerna. Nu går vi mot våren och ljusa tider! Till helgen ryker tomtarna och julgransplundring stundar. Med åren har jag lärt mig att jag känner likadant varje år så nuförtiden pyntas huset juligt tidigt i december.

Nu väntar några härliga jullovsdagar med familjen! Jag hoppas att Ni alla har haft en riktigt skön Jul så "ses" vi igen nästa år. Hjärliga kramar!

Jag har nog varit lite snäll iallafall. För jag fick en leksak jag också. Oj oj oj vad jag ska greja med mina bilder!

Foto: Johanna Alvemo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0