Hjärtliga helg




Oj, vad helgen gick fort! En helg bestående av jobb, fotbollscup och små barns kärleksgåvor i form av tovade hjärtan, virkade halsband och hjärtepysslade kort. Hemlighetsfulla har de små liven väntat på dagen med stort K - som i ordet kärlek. Om sanningen ska fram var nog jag också ganska förväntansfull! I mitt röda paket med hjärtan på låg boken Diamanter är för evigt av Lauren Weisberger som jag nämde en gång för länge sedan att jag skulle vilja ha. Han kom ihåg!

Som jag har letat tyg till min underbara stol... och inte hittat något. Efter att ha spenderat halva onsdagen i tygaffärer slutatde det med att jag använde en stuvbit som jag hade kvar hemma. Stolen blev så fin! Tyget heter Strössel och kommer från Mairo. Jag kom dock fram till att jag måste påbörja projektet med sekretären som står och väntar i gäststugan för stolen gick inte att skjuta in under Alicias lilla skrivbord. Det ena leder alltid till det andra!


Foto: Johanna Alvemo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0