Funderingar över en termos...

Som ni kanske minns tycker jag väldigt mycket om den svarta termosen från Stelton. Till min stora förvåning dök det häromdagen upp en nyhet på IKEA som är otroligt snarlik min dröm! Nyheten heter Behövd och kostar 59 kronor. Min dröm kostar ju lite mer...  

Frågan är nu vilken jag ska köpa? Fyndet från IKEA eller lyxet från Stelton? Kan det inte kännas lyxigt att göra ett fynd? Känns det inte ibland som om man gjort ett fynd när man köpt något riktigt lyxigt dyrt? 

Vad är fynd och lyx för dig?

  



Foton: eget kollage av bilder från IKEA och Stelton 


Kommentarer
Postat av: Gunilla

För min egen del köper jag gärna den billigare från IKEA under förutsättning att den håller värmen bra. Att Stilton gör det vet man.

2010-01-20 @ 11:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0