Tisdagstema

"Vi provar väl på ett tema igen då. Kanske det blir ytterligare en paus i samband med begravningen, men idag testar vi temat instängd. Fram med kamerorna!"

För nästan exakt ett år sedan var vi i Bournemouth och hälsade på min bror som pluggade där. En helt underbar liten stad som jag absolut kommer att åka till igen! I hamnen ligger Bournemouth Oceanarium vilket mitt bidrag till veckans tisdagstema kommer från...




Man sitter i en tunnel och alla rockor, sköldpaddor, hajar och andra vattenälskande djur simmar runt omkring. Ska jag vara helt ärlig var det nog jag som kände mig mest instängd av alla. Men vilken upplevelse det var!

Vilka monster och ändå så vackra...





Foton: Fredric Johansson och Johanna Alvemo


Kommentarer
Postat av: Pialotta

Det måste vara en himmelsk upplevelse att se alla de där simmande djuren runt dig:-)

Postat av: Pennelina

Härliga bilder!



Kram från Pennelina

Postat av: Camilla

Cool bild på fisken underifrån :)

Inte så ofta man får chansen till det :)

2010-01-22 @ 22:55:44
URL: http://camillalillagul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0