Skit i mössan!

Sista söndagen i maj är en härlig dag, tycker jag! Frukost på sängen, blommor, gulliga kort och presenter, smaskig fika... Lite som en extra födelsedag!

Självklart blev jag inte besviken i år heller. Söta kort med kärleksförklaringar och massage när jag vill och en jättekul bok som jag tänkte att jag skulle tipsa om.



Den heter "Skit i mössan" och handlar om myter och missförstånd. Vem fick inte höra att det var farligt att bada direkt efter maten - man kunde få kramp. Eller, ät morötter så får du bättre syn. Hur är det egentligen? Sanning eller myt? 

Fötterna växer en storlek efter graviditeten. Hjälp!!! Nä, jag tror inte mina fötter har blivit större de andra gångerna. Fast just nu känns det faktiskt som om de har blivit det... Vem vill bli som på bilden?! Inte jag! Tror jag ska hämta en balja vatten till mina svullna fötter och kanske till och med raka benen...

Ha en härlig helg!

Foto: Johanna Alvemo  


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag är inte gravid, men på sommaren kan mina ben kännas som på bilden /efter/, fy.

2010-06-09 @ 10:40:50
Postat av: Johanna

Ett litet fotbad kanske...;)

2010-06-10 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0