Tisdagstema

- Man kan inte ha kul jämt. Man fotar ju oftast det som är kul, men vad hittar ni som är tråkigt?


 

 

Egentligen tycker inte jag att det är så tråkigt att städa. Jag gillar att ha ordning och reda runt mig, men ibland hinner man inte med hemmet och då bara hopar sig allt. Då blir det tråkigt! Man vet liksom inte i vilken ände man ska börja. Så här ser mitt hem ut just nu (ett axplock av allt det tråkiga!)... å andra sidan har jag istället haft en väldigt trevlig helg som jag berättar mer om imorgon kväll!

Fler tråkiga bilder hittar du här.

Foto: Johanna Alvemo


Kommentarer
Postat av: mimmi

Ja det var ett tråkigt tema idag ;) och som du skriver .. så brukar man ju inte fota sånt som är tråkigt :D

Postat av: Erik "Semlan"

Anar jag att du var en av de 12-13 tusen personer som såg finalen live i Globen i helgen? Tycker du att rätt låt vann? Jag höll på Salem och Darin. Ja, det du visar upp ser lite tråkigt ut, dammtussen är min favorit bland de fyra. Dammsuga tycker inte jag är skoj... men det måste göras. :-)

Postat av: Charlotta

Lite dammtussar står jag ut med men slokande krukväxter... Det tycker jag är hemskt tråkigt.

2010-03-16 @ 19:40:15
URL: http://livetmedleran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0