Tisdagstema

- Den här veckan kollar vi på vad som är skrämmande för er. Vad hittar ni som får er att skaka i stövelskaften, bildligt talat eller bokstavligt talat? Fota på!




Filmen Saw, ormar, höga höjder, sprutor, tandläkare, trånga utrymmen... Det är mycket som är skrämmande men jag blir helt kallsvettig, skakig och hjärtat rusar när mina barn gör sig illa. Det är min största skräck i livet! På den här bilden har min son Adam fått en kompis armbåge i ögat på uteleken. Samtidigt som man är rädd att något kan hända måste man ändå släppa taget och låta dem testa. En otroligt svår balansgång!

Fler läskiga bidrag kan du se här, om du vågar!

Foto: Johanna Alvemo

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Usch ja, det är riktigt skärmmande när det händer barnen något!

Ha en bra tisdag.

Kramen.

2010-03-02 @ 10:16:57
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Maria

Aj aj aj, det där var ingen dålig blåklocka din son fått. Ser riktigt otäckt ut.

Ha en bra dag!

2010-03-02 @ 10:39:41
URL: http://minaordminabilder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0