Veckoslut





Som ni har märkt har inte mina inlägg varit många den senaste tiden. Dygnet har alldeles för få timmar! Den här veckan har mest bestått av jobb, men också några fina inslag i form av besök på omskrivna Retrå och mammaträff på Zorbas. Bokrean får man ju inte heller missa. I år köpte jag faktiskt bara tre böcker: Saras kök, Elsas mode och Hitta Hugo. Om jag ska vara ärlig känns Elsas mode efter ett kapitel inte längre som ett fynd.

Men nu mina vänner stundar tre dagar av ledighet och dessa dagar firas som vanligt in med Tacos... Fredric köpte sista filmen i milleniumserien idag så kvällen kommer antagligen att avslutas med denna. Imorgon är det till min stora glädje auktion i Folkets Park! Jag får locka med fika så jublar resten av familjen också...

Jag måste ju berätta om mitt nya kvällspyssel ockå. På loppisar brukar det ju alltid finnas mangelkorgar fyllda med tygremsenystan som man ska använda till trasmattor. Nu har jag provat att virka grytlappar av dessa och det funkar faktiskt!



Foto: Johanna Alvemo


Kommentarer
Postat av: erica

gud vad snyggt!!!!

2010-03-05 @ 21:37:20
Postat av: Gunilla

Vilken bra ide, jättesnyggt Johanna.

2010-03-06 @ 14:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0