Tungt fynd


Jag har länge letat efter en sekretär till Alicia. En flickas dröm i form av många små lådor att samla alla småsaker i. Drömmen uppenbarade sig plötsligt på blocket för ett par veckor sedan. Bara att hyra ett släp, bära upp på Alicias rum och fylla med alla hennes saker. Men riktigt så enkelt var det inte... Jag hade inte räknat med att den skulle vara tung, men tack vare vår snälla granne kom den på plats (jag vågade inte ens titta när de baxade upp den för trappan!). Den var kanske också lite större och mörkare än jag tänkt mig så nu har vit färg inhandlats, Alicias säng förflyttats till Adams rum och alla strängligen förbjudna att tillträda det tillfälliga målarrummet. Fortsättning följer... 

Foto: Johanna Alvemo   


Kommentarer
Postat av: Pelle

Måla den inte! Snälla!

2010-11-06 @ 17:44:18
Postat av: Kinna

Det är HELGERÅN att måla om den !!!!!!!!

2010-11-08 @ 16:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0