Tisdagstema - Höstmys

"Det är kallt ute. Och ju kallare, blåsigare och isigare det blir ute, desto mer önskar jag mig att få krypa upp i soffan och ägna mig åt höstmys. Vad säger ni? Fram med kamerorna!"



Hösten är en fin årstid. Faktiskt tror jag min favorit. Vi packar ofta ner varm choklad och äggmackor i ryggsäcken och traskar ut i skogen. -Vem har sett Herr Kantarell? Av någon anledning hittar vi sällan skogens guld men oj vad förvånade, glada och stolta vi blev förra helgen när vi hittade ett helt gäng trattisar!

Fler bilder på höstmys finns här

Foto: Johanna Alvemo


Kommentarer
Postat av: gunilla

Dessa bilder visar hösten när den är som bäst, vackert.

2010-10-19 @ 14:11:34
Postat av: Annelie - Singapore

Härligt med svampskog och man kan riktigt känna doften av svamp i dina bilder.

Trattisar, det var inte dåligt i denna vintern och snön.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0