En dörr på glänt...

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Jag har ju pratat om min dröm webshopen "finafynd.com" länge nu. Faktum är att den har i stort sett varit klar i ett halvår men energin har inte velat infinna sig att ta steget fullt ut i företagar-världen. Min bror fick den stora äran att för några veckor sedan få en liten förhandstitt på shopen. Ett stort ögonblick för mig... och för Fredric som hjälpt mig med allt kring uppbyggandet av själva webshopen! Jag tror jag höll på att spricka av stolthet! Det enda som återstår just nu är att installera redovisningsprogrammet, så snart så... 

Jag gläntade lite på dörren till "det stora skåpet" som fungerar som lager i morse...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0